فرانسوا اولاند بر میلیونرها 75 درصد مالیات می بندد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز سه شنبه ایرنا ، ' اجرای برنامه های سوسیال و اجتماعی' ، ایجاد مشاغل و درآمد زایی بالا ' ، ' ایجاد رفاه و تسهیلات بیشتر برای شهروندان ' ، ' بالا بردن توان خرید مردم و از میان برداشتن معضل مالی و اقتصادی گریبانگیر كشور از جمله شعارهای ' فرانسوا اولاند' نامزد پیشرو سوسیالیست ها برای این دوره از ریاست جمهوری فرانسه است.

وی همچنین وعده كرده است در صورت راهیابی به كاخ ریاست جمهوری فرانسه برای تحقق برنامه ها و اهداف انتخاباتی خود تعداد 60 برنامه جدید را به مورد اجرا بگذارد كه وضع مالیات 45 درصدی برای افراد با درآمد بیش از 150 میلیون یورو در سال از جمله آن می باشد.

ایجاد 150 پست و شغل جدید در آموزش و پرورش كه دولت فعلی فرانسه حذف 170 هزار پست آموزشی ظرف یك دوره پنجساله را از سالیان پیش در سطح آموزش و پرورش كشور در دستور كار خود قرار داده و تاكنون نیز دهها هزار شغل را برای تحقق این سیاست و برنامه خود از میان برداشته است ، از جمله شعارهای اولاند برای این دوره از انتخابات است.

نامزد سوسیالیست ها معتقد است كه حذف پست های آموزشی در كشور آینده نظام آموزشی را به خطر انداخته و موجب پایین آمدن سطح سواد و دانش در جامعه می شود.

اولاند درحالی درصدد است تا مالیات بیشتری برای افراد متمول و كارفرمایان با درآمدهای بالا در جامعه به بندد كه از ' نیكلا ساركوزی ' رقیب سرسخت وی برای این دوره از انتخابات نیز به عنوان حامی سرمایه داران در كشور یاد می شود.

این در حالی است كه عملا نیز در دو طرح ریاضتی دردست اجرای دولت فرانسه كه از اول سالجاری جاری به مورد اجرا گذاشته شده است نیز مالیات آنچنانی به سرمایه داران و كارفرمایان بسته نشده و درصدی به مالیات پرداختی شهروندان عادی در برخی از زمینه ها اضافه شده است.

دولت فرانسه كه با بدهی عمومی بالا و كسری حدود یكصد میلیارد یورویی روبروست در تلاش است تا از طریق اجرای طرح های ریاضتی ظرف چند سال بدهی های خود را به سطح استانداردهای تعیین شده در پیمان ثبات اروپایی كه هم اكنون از آن فاصله زیادی دارد، برساند.

' افزایش مالیات بر دخانیات' ، ' نوشیدنی های شیرین ' ، ' مالیات بر ارزش افزوده' و ' مالیات بر مبادلات ارزی بین المللی مصوب ' از جمله راهكارهای دولت فرانسه برای كسب و تامین بخشی از كسری بودجه كلان خود می باشد.

براساس نظرسنجی های اخیر بعمل آمده اولاند همچنان نسبت به ساركوزی در نظرسنجی ها جلوتر می باشد.

وی قرار است بزودی ضمن حضور در یك مناظره تلویزیونی به تشریح برنامه های انتخاباتی خود بپردازد.

اولاند، ساركوزی، ' مارین لوپن ' رهبرجبهه ملی و ' فرانسوا بایرو ' رهبر مودم به ترتیب به عنوان چهار نامزد برتر انتخابات ریاست جمهوری فرانسه كه قرار است دركمتر از دو ماه برگزارشود ، می باشند.

اولین مرحله از انتخابات ریاست جمهوری فرانسه ششم مه سالجاری میلادی با حضور رقبا انتخاباتی برگزار می شود.

اروپام /1495**1514





:: برچسب‌ها: بارسلونا , ایتالیا , گل ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: